Sayfalar

3 Ağustos 2010 Salı

Kediler-Atlar

Geceleri ıhlamur kokan yataklarda uyuyorum
Ve hiç istenmeyecek düş-üşler görüyorum



-keşke ben de yalnızca kadınları sevseydim anne-



Her yerimden öpüyorlar
Nasıl bir sevgi
bu nasıl bir acı
Boynumda bir önlük -beni öpme- yazsa üstünde
öpmezler mi gerçekten de?

İstemesem olmayı
Hiç olmaz mıyım artık?





Eşikte bir kedi duruyor
Bak diyorum gözleri ıhlamur yeşili
O kadar sevimli ki korkudan içim titriyor
Onlarsa kovuyor
Cehennemin dibine kadar gitsin diyor
Gözleri ıhlamur yeşili kedi gitmiyor





Geceleri uyanıp sayıklıyorum
“Bu düşüş yalnızca bir düş”





Gözlerim kapalıyken koşamıyorum anne
Oysa ben nasıl hızlı koşardım yıllar önce
Bana oğlum deseydin kadınları severdim
Öyle öğrendim



Sen oğlunu öp
Beni öpme
Sakalların batıyor
Anne






/berfinbinbir/ /03.08.10/


(bireylikler dergisi 35.sayı)
http://bireylikler.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder